Lauantai 15. heinäkuuta 2017

Alkoholiannokset: 2
Korvaavia nautinnontuottajia: Tytär ja teatteri
Olotila: Paljas
____

Baarikaapista ulos astuminen ei ole minulle helppoa. Kirjoitan tätä blogia, joten joku voisi ehkä sanoa, että olen kyllä tulossa ulos. Mutta samalla olen kynäni takana anonyymi enkä mainosta tai linkkaa tekstejäni mihinkään. Olen siis baarikaappini ovella ja mietin.

Teen tänään ensimmäisen ja harkitusti hienovaraisen liikkeen avoimuuden suuntaan. Saan voimaa Pyynikin kesäteatterin Niskavuori-näytelmästä. Suomi on vahvojen naisten maa. Minäkin yritän olla vahva.

Linkkaan Rosa Meriläisen eliittijuomista koskevan artikkelin faceen. Kirjoitan oheen tekstin "minunkin piti tästä bloggaamani" ja naputan loppuun blogini linkin. Harkittu kahden linkin taktiikka nostaa lehtijutun postaukseni kuvaksi ja oma linkkini jää huomaamattomaksi hyperlink-tekstiksi.

Kuten odotankin postaus ei saa merkittävää huomiota. Siihen tulee vain seitsemän tykkäystä ja yksi vaatimaton kommentti. Yllätynkin siis aika lailla viesteistä, joita saan illan mittaan yksityisviestipuolella. Blogiani on joku kuitenkin käynyt lukemassa.

Kommentit ovat positiivisia, ymmärtäviä, minua tukevia ja tunteikkaita. Tuntuu uskomattoman hyvälle. Yritän olla ajattelematta niitä ihmisiä, jotka ovat myös käyneet lukemassa blogini, mutta eivät ole sitä kommentoineet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti